Titulinis
Krepšelis

Pristatymas

Pristatymo galimybės

Mobizona.lt internetinė parduotuvė aptarnauja klientus iš viso pasaulio. Todėl, mes dirbame su didžiausiomis pristatymo paslaugas teikiančiomis įmonėmis Lietuvoje ir pasaulyje, siekiant užtikrinti saugiausią ir kokybiškiausia pristatymą.

Pristatymo laikas

Prekės, kurių prieinamumas nurodytas Sandėlyje - išsiunčiamos užsakymo diena (jeigu užsakymas atliktas darbo diena iki 11:45val.) arba kitą darbo diena, kai tik apmokėjimą gauname į savo sąskaitą.

Prekes išsiunčiamos nuo pirmadienio iki penktadienio. Užsakymai, kurie buvo pateikti šeštadienį ir sekmadienį, įskaitant ir šventines dienas bus išsiųsti artimiausią darbo dieną.

Vidutinis pristatymo laikas yra 1-3 darbo dienos, priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo ir gavėjo adreso (dėl galimų nesklandumų pasiliekame teisę pristatyti prekę iki 7 darbo dienų).

Mes neprisiimame atsakomybės už vėluojančius pristatymus kai dėl to yra kalta siuntų pristatymo įmonė. Visą informaciją apie siuntos būseną galite rasti pristančios įmonės internetiniame tinklapyje.

Siuntimas ir kaina

Siuntimo išlaidos nėra įtraukos į prekių kainas. Jos yra apskaičiuojamos pagal pristatymo įmonės pateiktą kainodarą.


LP Express paštomatai

2.50€ - pristatymas į pasirinkta LP Express paštomatą, klientas gauna į telefoną pranešimą apie siuntos atvykimą ir kodus.

Pristatymo dienos: I-VI


Omniva paštomatai

2.50€ - pristatymas į pasirinkta Omniva paštomatą, klientas gauna į telefoną ir el.paštą pranešimą apie siuntos atvykimą, suteikiamas atsiėmimo kodas.

Pristatymo dienos: I-VI (šeštadieniais siuntos pristatomo tik į didžiuosius miestus)


LP Express kurjeris

5.00€ - pristatymas tiesiai į rankas „LP Express“ kurjerio registruota siunta, kurjeris prieš pristatymą paskambina.

Pristatymo dienos: I-V


TNT, DHL, UPS

30.00-100.00€ - pristatymas TNT, UPS ir DHL galioja tik klientams gyvenantiems ne Lietuvoje, pristatimo kaina yra paskaičiuojama pagal gavėjo adresą.


Užsakymo sekimas

Atlikus užsakymą ir sumokėjus, Mobizona išsiųs užsakytas prekes pagal pasirinktą pristatymo įmone. Mūsų vadybininkas Jūsų el. paštu atsiųs siuntos numerį, kad galėtumėte sekti pristatančios įmonės puslapyje visą siuntos kelia nuo mūsų iki Jūsų. Visus užsakymų siuntos numerius ir kitą informaciją klientai gali rasti prisijungę prie Mobizona profilio ir peržvelgdami savo užsakymų istoriją.

Prekių grąžinimo politika

Mūsų įmonė nėra atsakinga arba kalta, jeigu siunta siunčiama į kitą šalį ir yra gražinama mums atgal, sugadinta ar konfiskuota dėl muitinės reglamentų. Todėl prašome pasidomėti leistinų daiktų importo politiką prieš pateikiant užsakymą.

Mūsų įmonė nėra atsakinga už tai, kad siuntų tarnybai nepavyko pristatyti Jūsų užsakymo nurodytu adresu keletą kartų ir dėl šios priežasties siunta buvo gražinta mums.

Jeigu klientas gavo kitą prekę nei buvo užsakęs, ji buvo brokuota ar siuntimo metu prekė buvo pažeista, prašome užpildyti Grąžinimo formą. Mes peržiūrėsime užpildytą formą ir susiekime su klientu dėl tolimesnės eigos.